onsdag den 6. januar 2010

Bare en af de dage...

Ja i dag har vi bare været herhjemme og tanken var at jeg skulle være rigtig kreativ og huslig.
Jeg glemte vist bare at spørge Eliott hvad han mente om dette, for jeg har næsten ikke nået noget i dag. Herren ville ikke sove, hvilket har resulteret i, at han kun har sovet 2timer på en hel dag!
Og han har været ret pyllert i dag. Hvis man tror på de tigerspring så må det vist være 26 ugers springet han har gang i. Ellers havde han bare en af de dage hvor intet var godt nok.

Nå min fik da startet på at sy nogle nye pudebetræk, men der mangler bare lige prikken over i'et - nogle idéer?
Tænker måske en kløver i sort oppe i det ene hjørne - hmmm tænke tænke...

3 kommentarer:

  1. Ærgerligt man ikke kan få "fred og ro" til at sy når man nu har hovedet fyldt med idéer, kender det godt selv!
    Men super fin pude - Det ville være en super ide med en kløver, jeg ville nok bare lave en lidt stor en ud fra et hjørne!
    Glæder mig til at se puden færdig:)

    SvarSlet
  2. PynteMynthe og Mor: Ja sådan er de kære børn jo så uforudsigelige. Men skal nok vise puden frem - regner med at lave den færdigt her i weekenden :-)

    Lasarinas mor: Ja det er ikke altid så let med dem - men de er jo så dejlige!

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails