søndag den 24. januar 2010

CHANGE AWAY

Jeg har disse 2 retro sengetøj som bare ligger, hvilket jeg synes er rigtig synd.(det er ikke standart mål, men vil mene at det til venstre nærmer sig et junior sengetøjssæt og det andet et babysæt)
Jeg har også dette forklæde som jeg synes er rigtig fint, men jeg bruger bare ikke rigtigt forklæde så det hænger bare.(på billedet til ventre ses en farvefejl)

Så er der nogle der kunne tænke sig at bytte?
Jeg kunne godt tænke mig retrostof i drengefarver :-) Har du andre ting du godt kunne tænke dig at bytte med så sig endeligt til - det kunne jo være at jeg ønsker mig noget jeg slet ikke viste ;-)

12 kommentarer:

  1. Kom lige forbi din blog og blev helt misundelig. Du er vældig dygtig til at få dine ting præsenteret lækkert. Jeg må se, om jeg kan få tid til at bevæge mig ud over standarderne.

    SvarSlet
  2. Hej Bella
    Det gule stof... hvis du er interesseret, vil jeg gerne bytte med noget tapet fra min change-away :-)
    Knus Julie

    SvarSlet
  3. Eva: Mange tak skal du have. Jeg synes da din blog er rigtig fin :)

    Julie: Der er ikke lige nogle af de tapeter, jeg har brug for. Men er der andet du kunne tænke dig at bytte med må du endeligt sige til :)

    SvarSlet
  4. Hej Bella...jeg kunne også godt være interesseret i noget af dit gule stof men Julie skal have lov til at svare dig først :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Mette: Hvad kunne du evt være interesseret i at bytte med?

    SvarSlet
  6. Hej Bella - jeg har en masse stof, hvilke farver er du interesseret i, så kan jeg tage nogle billeder i morgen og sende en mail. Kh. Mette

    SvarSlet
  7. evt gule, brune og grønne :)
    Du har stadig min mail ikke?

    SvarSlet
  8. Har først set dit svar nu Bella. Hvis der er noget af mit nye stof, du kan bruge, så sig til:-)

    SvarSlet
  9. hehe har faktisk lige svaret på dit nyest indlæg ;)
    Jeg synes de alle er super lækre - især det blå, brune med blomster og det grønne med blomster.
    Jeg har et stk tilbage der er ca 79*129cm af det jule

    SvarSlet
  10. Hej igen
    Jamen skal vi bytte et stykke så?
    Det brune med grønne/orange blomster har jeg meget af og det har jeg også af det grønne som ligger under.

    SvarSlet
  11. Tre lodd legges herved i hatten:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlet
  12. Julie: lad os aftale det. Jeg har din adr så sender det i dag:)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails