fredag den 15. januar 2010

Kender I det?

Kender I det, at noget man har haft altid, er gået fra at være smart - til umoderne - til smart igen.
Dette er vist hvad der er sket for de to sæt sengetøj.
Jeg har haft dem så længe jeg kan huske og de minder mig om hjem!
Og fordi de er så gamle, så er de jo bare ualmindeligt bløde!

Har I også noget i jeres gemmer, som igen er blev moderne?

Igår var kæresten i Sverige og arbejde og se hvad han kom hjem med til mig :-)

Er det ikke fint! Ja så må han godt tage afsted en anden gang, når han er så sød at komme med sådan et fint armbånd.

7 kommentarer:

  1. Dine dynebetræk er skønne.

    Jeg synes de allebedste ting er dem jeg har haft i årtier. Af samme grund er jeg egentligt allergladest for ting der ikke er på mode for når ting er på mode så bliver jeg hurtigt lidt træt af at se på dem.

    SvarSlet
  2. Losarinas mor: Ja han er rigtig sød :-)

    Marina: Ja ting skal have en affektionsværdig for at de for mig er værd at beholde. Og de så er moderne eller ej er ikke vigtigt.

    SvarSlet
  3. Takk for den søte kommentaren på min blogg :) Jeg har meldt meg som følger på din, mye fint her. Angående ting som er blitt moderne igjen, så er faktisk de gule soppene på vottene laget av nettopp: et gammelt sengetøy :) Jeg har ransaket mitt barndomshjem etter flere, men min mor har dessverre kvittet seg med "gammelt rask" som hun kaller det, og har bare flunkende nye :( Synd for meg...

    SvarSlet
  4. Hej Bella wauw så fint, det giver altså bare noget helt andet med de 3 kolonner. Smukt sengetøj og ja pudsigt som det hele kører i ring (moderne / umoderne) Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Åh, hvor er det blå sengesæt smukt! Og ja, du kan tro, jeg har masser af sager, der har været yt i evigheder og nu pludselig er hot igen - og det er lidt underligt, når man har elsket det altid :-)

    Og tillykke med gave - herligt med sød mand/kæreste :-)

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  6. Janicken: Sikke en skam, da din mor ikke længere har de gamle sager. Sådan er det også i mit barndomshjem.

    Westmose:Jeg har længe godt ville have 3 kolonner, men viste ikke hvordan jeg skulle gøre.

    En fugl i hånden: Ja jeg elsker også det blå - selv da det var aldeles umoderne ;)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails