lørdag den 23. januar 2010

Livet på en uge...


Jeg føler jeg har levet i en kapsel i over en uge. Jeg har nemlig været forkølet og puha hvor er det en prøvelse, når jeg jo stadig skal tage mig af Eliott.
Det er virkeligt i sådan en situation, at man mærker hvor uretfærdigt det er, at min kæreste jo kan holde en sygedag når han er syg, men at jeg bare må "arbejde" når jeg er syg.
Jovist så hjælper kæresten alt det han kan, men han skal jo passe sit arbejde - hmmm...

Men der er faktisk alligevel sket en del.
Jeg har bla. fået en klima-award af mette b - mange tak for det Mette!




Der udover har jeg modtage nogle fine hagesmække fra Camilla - jeg synes de er SÅ fine!(der mangler én, men den er til vask ;-) )


Og noget tyder på, at min kæreste snart er ved at være færdig med min julegave - en taburet, som er malet sort. Dejlig praktisk og som passer til vores køkken :-) Lettere forsinket, men sådan er det jo når man kommer sent hjem hver dag og så har et barn der skal spises af og puttes - så bedre sent end aldrig.
Og så er hyacinterne ved at være lidt triste, men tænke bare i lige skulle se dem - iih de minder mig om forår og får mig til at glemme det triste og kolde vejr.

1 kommentar:

  1. Det er ikke sjovt at være syg...
    Rigtig god bedring :-)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails