torsdag den 14. januar 2010

Lækre sager, samt en efterlysning


Dette blomstrede tæppe har jeg efterhånden haft i nogle måneder og er Eliotts legetæppe. Jeg synes selv det er rigtig fin og han virker også pænt tilfreds.
Eliott fik i julegave en småfolk baby badehåndklæde med hue, men da han jo vokser omkring 1cm hver uge har han lææænge været for kort til disse. Så det blev byttet til dette grønne fine håndklæde - også fra småfolk.

Jeg efterlyser ligeledes et strikkemønster til sådan "hjemmesko" i str 20-21.
Nej jeg kan ikke strikke, men da vi er rigtig glade for disse, så håber jeg at kunne få min mor til at strikke nogle nye. Dog kan hun kun dette, hvis jeg finder en opskrift.

6 kommentarer:

  1. Hej Bella,
    jeg bruger meget Drops design -se
    http://www.garnstudio.com/lang/dk/kategori_oversikt.php. Kender du den side? Der har jeg faktisk fundet en fin opskrift på en strikket sko ala den du har.
    De bedste hilsner herfra

    SvarSlet
  2. Nej kendte ikke til siden, så 1000 tak for hjælpen :-)

    SvarSlet
  3. hej, jeg mener også, der er nogen på www.arnica.dk

    SvarSlet
  4. Lavendel: Den vil jeg også straks tjekke ud :)

    SvarSlet
  5. Eller disse måske? http://syslerier.files.wordpress.com/2010/01/syslerier-baby-shoes_dk-og-uk.pdf

    Fundet tilfældigt på syslerier.wordpress.com

    SvarSlet
  6. Thea: Mange tak den side vil jeg se på :-)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails