onsdag den 27. januar 2010

Mon man kan være så kreativ at foråret kommer?


For noget tid siden faldt jeg over dette lækre stof i Stof og Stil, men jeg viste ikke hvad jeg skulle bruge det til, men idag besluttede jeg mig for at lave nogle puder af det. Nu ligger de i stolen og lyser af forår. Mon de kan lokke solen frem?


Mette Westmose viste for nogle dage siden nogle kasser der var betrukket med gavepapir og tænkte jeg lige ville vise mit projekt med Ikea kasser. Desværre er jeg så uheldig at disse to slags gavepapir fra Rie Larsen er udsolgt og jeg mangler stadig låget. Nogle der ved hvor jeg evt kan købe det?

4 kommentarer:

  1. Jeg ved desværre ikke, hvor papiret kan købes, men sikke en god ide. Har selv en del kassetter (eller hvad de hedder) fra Ikea og de har efterhånden fulgt mig gennem en del flytninger og ser noget slidte ud, så havde faktisk tænkt at jeg skulle skille mig af med dem, til fordel for nye mere yndige kasser - men så så jeg dette, så nu bliver det til et opfriskningsprojekt i stedet for et ny-investeringsprojekt :-)

    SvarSlet
  2. God idé med kasserne Bella! Jeg er selv i gang med at tapetsere nogle små kasser til smykker, hårting osv.
    Jeg tror jeg har det stormønstrede lilla, hvor meget mangler du?
    Knus Julie

    SvarSlet
  3. Mie: Dejligt du kunne blive inspireret - det er altid bedre at genbruge noget og så lave det lækkert :)

    Julie: Jeg mangler et stk på 33,5*41,5cm.
    Har forresten sendt din pakke idag :)

    SvarSlet
  4. Hej Bella - der er en pakke på vej mod Århus. Hvor bliver de bare smukke pimpet med papir, jeg vil også rigtig gerne igang med mange flere:-)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails