søndag den 10. januar 2010

Så gik den weekend

Så gik den weekend!
Jeg havde planlagt, at jeg i går skulle være rigtig kreativ. Jeg havde nemlig en masse planer, som jeg havde set frem til at føre ud i livet. Desværre var jeg så uheldig, at jeg blev ramt af migræne, og puha det slog mig ud hele dagen.
Men i dag var jeg på højkant og fik lavet et par bukser til Eliott, samt klippe ud til et par mere. Nu må vi se om jeg får dem syet i aften eller om det må vente til imorgen.
Vi havde også besøg af en rigtig god ven, som vi ser alt for lidt, da han rejser en del. Men kæresten havde lavet en lækker chokoladekage, så den fik vi spist med stor velbehag.
Nu er aftensmaden sat over - vi skal have flækket tandoori kylling, mynthe kartoffelmos, samt tilbehør - jeg GLÆDER mig!

Håber I alle har haft en god weekend!

1 kommentar:

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails