tirsdag den 5. januar 2010

Udsalg

Her i Århus har vi ikke haft så meget sne, så jeg har været nede i byen og shoppet lidt.
Jeg indså for noget tid siden også, at en almindelig hvid dug nok ikke lige var sagen, når man har en lille dreng på 6mnd. Så idag var jeg i Stof2000 og købe en akryldug.
Det blev denne skønne sag.


Jeg har længe kigget på disse dejlige fugle fra Rie Larsen så nu måtte de hellere komme med hjem og give et lille præg af forår.
Derud over fik jeg købt noget dejligt stof til at sy nogle nye betræk til pudebetræk. Jeg skal vise dem frem når jeg har fået dem lavet.

Iih hvor jeg savner solen og varmen. Jeg er ikke en vinterperson og var nok en af de få der nød at være højgravid i sommers. Elsker varmen - jeg lader meget mere op når jeg får sol. Hvor imod jeg altid er træt om vinteren.


Hvordan er vejret hvor i bor?

2 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig kommentar hos mig :-)
    Er helt vild med dit blognavn !

    SvarSlet
  2. Losirinas mor: Mange tak!

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails