onsdag den 17. februar 2010

Jeg har ventet længe


Men nu er jeg endeligt ejer af en af Elsebeth Gynthers bøger!
Jeg glæder mig allerede til at komme i gang med at sy nogle af mønstrene fra den og jeg skal nok vise jer resultatet.
Jeg har ligeledes været ude og købe lidt nyt til baby E, som synes at vokse ud af sit tøj alt for hurtigt.
Det blev til en lækker grå striktrøje fra Norlie - jeg elsker det mærke. Det er så lækkert og blødt og så kan jeg godt lide at det forbliver lækkert selv efter mange tøjvaske.
Jeg var ligeledes på udsalg i Mala, som havde 70% udsalg fordi de lukker - ikke dårligt.

4 kommentarer:

  1. Super fint tøj du har shoppet i dag -han bliver rigtig forkælet den lille E.
    ..og så vil jeg bare sige at man bliver helt afhængig af den bog. Mit eksemplar stammer fra min svigermors reol og er en original én af slagsen. Det er helt klart den bedste børnetøjsbog jeg har -og der står efterhånden nogle stykker i reolen.
    God fornøjelse ved symaskinen :0)

    SvarSlet
  2. Dette er også den originale, en bog som min mors veninde havde liggende og som jeg da gerne måtte få!
    Min mor syede også tøj fra denne bog dengang jeg vil lille :)

    SvarSlet
  3. Denne er en klassiker også i Norge :) og det er ikke rart, for den er så fin! Selv har jeg den fra 0 - 4 år, og skulle gjerne hatt den for 5 - 12 år også. Før jul var jeg imidlertid så heldig å ramle over "Voksenversjonen" av boka, altså den med oppskrifter for voksne. 5 kr kostet den på loppis :) (genbrug er muligens ordet dere bruker i Danmark :)?)

    Lykke til med syingen!

    SvarSlet
  4. jeg ønsker mig også de andre. Der findes vist også nogle strikkebøger fra hende, men jeg kan ikke strikke.
    Det er da noget af et kup - kun 5kr!
    Og ja det hedder genbrug i dk - men forstod dig godt ;)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails