søndag den 28. februar 2010

Lagersalg i århus

 
I går gik turen ned i byen til lagersalg hos Urban Elk, Krutter og Fuzzies. 
Jeg købte ikke særligt meget, da der ikke rigtigt var noget i str 80, som er den størrelse jeg regner med han kommer til at bruge til sommer.
Og så tænkte jeg, at jeg hellere måtte købe nogle extra hjemmesko som han kunne bruge når han om nogle måneder skal begynde i dagpleje - hmm det viste jeg så at jeg ikke kender skostørrelsen på mit barn og endte med at købe nogle som er 2cm for store - øv øv.
Men er ret tilfredst med det ternet sæt fra Krutter. Jeg tror han bliver SÅ sød i det!
Dragten fra fra Urban Elk er i str 86, og jeg regner med at han kan bruge det som tulledragt til sommer.

1 kommentar:

  1. Lækkert ternet sæt. Er så bitter over at jeg ikke nåede det lagersalg... :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails