søndag den 7. februar 2010

Så er vi hjemme igen

Så er vi endeligt hjemme fra hvad der skulle være vores første skitur som en lille familie.

Lige før jeg tog på ferie fik jeg en dejlig pakke fra Mette med en masse lækkert stof og dag jeg kom hjem i går havde posten været der med en fin pakke fra Julie.
Hvor er jeg bare heldig!


Disse gaver er fra min Change away, hvor jeg byttede det lækre gule stof(der er stadig andet stof at bytte med)


Men ak ak - turen derned var præget af evige forsinkelser, hvilket gav en meget ked af det lille dreng.
Dernede nåede vi at stå på ski to formiddage og så skiftes vi ellers til at ligge med omgangssyge.
Åh hvor er det hårdt at se sin lille dreng være så syg.
Jeg selv var syg den dag vi skulle hjem - puha en dag det var! Er næsten kommet mig nu.

Så det meste af ugen blev brugt i lejligheden - men her var udsigten også dejlig!

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor var det sund, at jeres ferie skulle være sådan ramt !
    Godt , du kom hjem til dejlige gaver :-)
    Og velkommen hjem !

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød - mange tak!

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails