mandag den 8. februar 2010

Så har også jeg taget turen...

til Stof og Stil og det blev en ikke helt billig fornøjelse for ih hvor var der meget lækkert og hvor er der mange ting jeg gerne vil kaste mig ud i af kreative projekter.
 
Lidt lækre stoffer, som jeg endnu ikke helt ved hvad jeg skal bruge til, men mon ikke det bliver til lidt tøj til Eliott.
Garnet tænker jeg skal bruges til mit første hækleprojekt - et barnevognstæppe. Nu må vi se om jeg kan finde ud af det. Nogle gode råd til en nybegynder?
Og knapperne? Ja det får i at se i aften eller imorgen...

3 kommentarer:

  1. Jeg er ingen eksperthækler, men jeg synes det er vigtigt med ordentligt værktøj. Jeg vil gerne anbefale Clovers hæklenåle, hvis det ikke allerede er sådan nogle du hækler med?

    God fornøjelse med det hele - det ser fint ud:)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det stof sprødt og lækkert ud !
    Og vil som Lis også anbefale Clover, så får du ikke ondt i hånden.

    SvarSlet
  3. Den hæklenål jeg har nu er en jeg har købt i Stof og Stil - er der meget forskel på hæklenåle? Og hvor kan jeg evt. købe en fra Clover?

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails