tirsdag den 2. marts 2010

Beslutningen er taget

Vi har sat dejlige lejligheden til salg!

Puha sikke en beslutning. Her har vi boet i nogle år, her har jeg været gravid og her bragte vi vores søn hjem fra sygehuset efter en hård start.
Men den passer bare ikke til vores familie mere og derfor bliver vi nødt til at sælge.
Så nu er papirerne skrevet under og i løbet af ugen kommer fotografen og tager billeder, samt der er mæglerrude. Og på fredag ligger lejligheden til salg på nettet.
Det er den rigtige beslutning, men den er bestemt ikke let, selv om jeg håber den bliver solgt hurtigt.

5 kommentarer:

  1. Jamen dog - hvor spændende!
    Og jeg kan love dig at det bliver en lidt svær tid i går i møde, for man vil jo gerne starte et nyt liv et nyt, større og bedre sted men samtidig har ens hjem SÅ mange dejlige minder man vil længes efter.. Jeg er stadig i tvivl, og vi har næsten underskrifterne på salg i orden - og alligevel tøver jeg, det er underligt! Men, når først man er flyttet og tingene lige så stille og roligt kommer på plads så tror jeg at man bliver glad for sit valg:)
    Held og lykke med det hele, jeg håber det kommer til at gå stærkt!
    Knus

    SvarSlet
  2. Ja når man først har bestemt sig for at sælge er det altid rarest at få solgt hurtigt. Det andet slider på nerverne. Jeg håber både I får et hurtigt (og godt) salg og at I finder det helt rigtige sted til hele familien i fremtiden.

    SvarSlet
  3. PynteMynthe og Mor: Ja det er nok rigtigt, at det bliver lettere når først man er flyttet.

    Marina:Mange tak :)

    Losatinas mor: tak :)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails