lørdag den 27. marts 2010

Den skriger

af forår.
Jeg har længe gået og ønsket mig en ny cykel - altså sådan en rigtig en fra en cykelhandler.
Jeg har faktisk aldrig ejet sådan en, men tiden var inde til at skifte cykel og det samme var det for kæresten. Så vi tog begge turen ned til en cykelhandler og der stod den jo og råbte på mig.
(Billedet er lånt af Fricykler.dk)

Er den ikke fin? Jeg synes den skriger forår og glæde. Jeg kan slet ikke lade vær med at smile når jeg ser den. Og på mandag skal jeg hente den - iih hvor jeg glæder mig.

7 kommentarer:

  1. Hmmmm..... jeg kan slet ikke huske, hvordan man bruger sådan en????
    Håber du kan?
    I hvertfald tillykke med den ;)

    SvarSlet
  2. Det var også min frygt, men som man siger "det er lige så let som at cykle" ;)
    Selv om jeg ikke har cyklet siden jeg var 8måneder henne og det er 10måneder siden!

    SvarSlet
  3. Det er den SKØNNESTE fornemmelse at få en spritny cykel. næsten lige som da man var barn, og den fik lov at stå ved siden af sengen...

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin ! Tillykke :-)

    SvarSlet
  5. Eva: Ja det er nemlig helt som man var lille og gerne ville have den ved sengen - hmm måske en tanke? ;)

    Losarinas mor: Mange tak :)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke – den ser super god ud! Har du mon også købt en cykelhjelm? ;-)

    Kh. Tine

    SvarSlet
  7. Tine: Nej ikke endnu. Jeg har kigget rundt på nettet, men har ikke kunne finde en der også var pæn :( Nogle forslag?
    Og ved du hvor man kan finde en til et barn på 9mnd(ca 47cm)?

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails