lørdag den 13. marts 2010

Føler mig hængt op

Jeg synes der sker så meget for tiden.
Vi har sat lejligheden til salg og efter 5 dage har vi allerede haft 190 inde og tjekke den ud, samt en fremvisning. Og i weekenden har vi 3 fremvisninger!
Det betyder jo, at der reelt set er chance for at den snart bliver solgt, så vi har også været ude og se på nogle huse, men har endnu ikke fundet noget rigtig interessant.
Så det er blevet til meget lidt kreativt - desværre. Men noget har jeg da haft lavet.
Jeg synes vi har SÅ mange kedelige bøjler, som absolut ikke gør meget for mit tøj.
 Så jeg fandt lidt stof og er nu i gang med at beklæde nogle billige renseribøjler. Jeg er slet ikke færdig og mangler også nogle detaljer på dem, men jeg er begyndt og håber på at tiden vil tillade at jeg laver noget mere på dem imorgen.

1 kommentar:

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails