tirsdag den 2. marts 2010

Guld i gemmer og fra venner + CHANGE AWAY

Sikke en dejlig dag det er i dag.
Solen skinner fra en blå himmel og jeg kan mærke foråret.
Eliott og jeg har været ude i det gode vejr og jeg tror han nødt det mindst lige så meget som jeg.
Vi var også forbi min mor og nede i en genbrug og se lige hvad jeg kom hjem med.
 De to øverste er noget retro sengetøj i voksen størrelse, som jeg købte for den nette sum af 9kr for to sæt! SÅDAN se det er et tilbud der vil noget. Jeg ved allerede hvad jeg skal bruge det til, nemlig puder. Men som med det nederste sæt så kommer jeg langt fra til at bruge det hele - så er der nogen der er klar på en change away?
Jeg mødte også lige min mors veninde, som jeg fik Elsebeth Gynthers bog "Børnetøj fra 0-4år" og hun havde da lige denne fine sag til mig.
 
Er jeg ikke bare heldig!

Jeg købte også en gammel børnestol, men havde ikke lige plads til at tage den med hjem så den må I se i weekenden.

5 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare som en rigtig dejlig dag. Jeg må indrømme at jeg er en lille smule misundelig -særlig på bogen som jeg dog håber at få i fødselsdagsgave i næste uge!
    Jeg glæder mig til at se puderne!

    SvarSlet
  2. Kære Bella

    Jeg holder kurser senere :-) Men ved ikke lige hvornår??
    Har netop fået et afbud til weekendens kursus hvis du er frisk?

    KH

    SvarSlet
  3. Ih hvor jeg gerne ville, men skal desværre på weekendophold :( Men jeg bor i Århus og vil helt sikkert gerne med på et af die kurser :)

    SvarSlet
  4. Tak fordi du fandt vej til min blog og deltager i min give away. Så fandt jeg vej til din:) Har meldt mig som fast følger og glæder mig til at læse med.
    Jeg er interesseret i at bytte mig til noget af stoffet yderst til højre samt et stykke af det nederste. Hvis du sender en mail til: Malene_Schwartz@hotmail.com, så kan jeg maile billeder af mit!?
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Er også interesseret i det gule stof med hvide blomster fra dit indlæg den 24. januar, hvis du har mere tilbage af det!??

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails