søndag den 21. marts 2010

Hvad mere kan man ønske sig!

Det har været en rigtig god weekend.
Ud over at vi var til 2 lagersalg, hvor vi fandt en masse godt. Så var vi også nede hos Eliotts farfar og farmor og hende farmor har bare nogle gode ting i hendes gemmer - for farmor var engang meget kreativ.
Så jeg fik lige lidt stof med hjem - hvor er jeg heldig.


Jeg har allerede planer med noget af stoffet - men det er en hemmelighed til jeg er færdig.

Der udover har vi næsten fået solgt vores lejlighed - 14dage har det taget! Så nu skal vi vist til at finde et lækkert hus i Silkeborg inden vi skal være ude herfra.

Se det er en god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails