fredag den 26. marts 2010

Jo jo jeg lever

men der sker bare SÅ meget.
Jeg har bl.a. været til Ej Sikke Lej lagersalg i Århus, hvor jeg fik en masse gode sager.

Der udover har jeg haft travlt med at se efter et hus i Silkeborg, da vi jo har fået solgt lejligheden. Men iih hvor er det svært at finde et sted, hvor man gider bo i 20år. Men på søndag drager vi endnu en gang mod Silkeborg og så håber jeg på, at vi finder noget der.
Jeg har også gjort nogle gode loppefund, som jeg nok skal love at lægge billeder ind af senere i dag. I bliver overrasket over prisen!

10 kommentarer:

  1. Jeg håber I snart finder drømmehuset , så du kan få glæde at sommeren i egen have :-)

    SvarSlet
  2. Du har da også fået fat i nogle gode ting. Der var slet ikke flere huer i Silas' str, da jeg kom.
    Spændende med hus. Er det kun i/ved Silkeborg I er på udkig?

    SvarSlet
  3. Jeg har en hue i overskud hvis du evt vil bytte med noget?
    Den er i str 86 men lille i str.
    Ja vi kigger kun efter huse i Silkeborg da det ligger tæt på kærestens arbejde.

    SvarSlet
  4. Losarinas mor: Mange tak :)

    SvarSlet
  5. Hvad vil du gerne have i bytte for en hue?

    SvarSlet
  6. Evt en overraskelse du selv har lavet?

    SvarSlet
  7. Okay det er en aftale. Jeg går i tænkeboks og finder ud af, hvad du skal have (det bliver måske nok noget til E:-))

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Super jeg sender den i dag :)

    SvarSlet
  10. Jeg laver nok din gave i morgen, så bliver den sendt mandag eller tirsdag

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails