torsdag den 18. marts 2010

Kreativ historie

 

Nu er foråret ved at nærme sig og jeg bliver så inspireret af alle de dejlige farver der er ved at komme derude.
Så i går efter at have shoppet lidt med Maj i Stof og Stil, gik jeg i gang med et klapvognstæppe.
Det har lidt af en historie det tæppe.
Det grønne stof er nyt og købt i går i Stof og Stil.
Det gule i midten er fra en change away med Mette, det nederste er en gave fra Maj og det røde og hvide er fra et hovedpudebetræk jeg altid har haft.
Jeg synes det er så hyggeligt, når tingene jeg kreere fortæller en historie.
Det næste jeg vil i gang med er pude til sofaen og Eliotts hyggekrog.

2 kommentarer:

  1. Lækkert tæppe - og især hyggeligt med lidt historie, den slags kan jeg også godt lide:)

    SvarSlet
  2. Ihh, hvor er det bare blevet fint og forårsfriskt :) Glæder mig til at se det IRL ;)
    Og tak for en hyggelig tur i stof og stil, selvom vores "nu-skal-vi-altså-være-super-sunde-plan" ikke helt gik som den skulle ;)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails