lørdag den 27. marts 2010

Når fund vækker minder, samt hjælp fra jer


Jeg var i gemmerne af min mormors gamle bøger, som hun efterlod sig for 15år siden. Jeg har ikke før set hendes bøger igennem - jeg har ikke været klar til det.
Men jeg fandt en masse minder - her i blandt disse to bøger, som jeg husker hun sad med ved siden af hendes hånd symaskine. Den ene bog er fra 1940 og den viser meget detaljeret hvordan man syr detaljer.
Den anden har jeg bl.a. set at Mette b også er glad for. Den minder mig SÅ meget om min barndom og jeg mindes at være sammen med min mormor og morfar og lave en masse af de ting bogen foreslår!

Jeg har desuden været i en genbrug og købte dette møbel for 10kr! Men lakken er slidt, så den skal males, men hvilken farve?
Den skal stå i stuen som afsætningsbord - nogle forslag?

5 kommentarer:

  1. Årh et fint bord, Bella!
    Hvad med en fin pastelfarve? Mintgrøn måske?

    SvarSlet
  2. Ja det er da super godt køb.. jeg tror også en mint farve ville være skøn

    SvarSlet
  3. Ja det kunne godt være :)
    Iih jeg synes det er SÅ svært for jeg synes møblet er SÅ fint og vil gerne vælge noget der rigtigt passer det.

    SvarSlet
  4. Du må undskylde jeg skriver her, men kan ikke finde ud af at finde en mailadresse til dig. Vil bare høre hvordan du sætter dine billeder ind på bloggen på den måde som du gør? Er så træt af, kun at have ét billede af gangen på samme kedelige måde altid. Håber du kan hjælpe :)

    SvarSlet
  5. Louise: Jeg bruger et program der hedder PhotoScape. Det er nemt og gratis at bruge.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails