lørdag den 17. april 2010

Dagen før dagen...

og jeg GLÆDER mig til imorgen, hvor jeg skal møde en masse kreative kvinder.
Mange af jer har jeg jo fuldt længe på jeres blog, så det bliver rigtig spændende at se jer alle "live".
Jeg er som flere herinde ikke så god til at genkende folk via billeder, så kom endeligt hen, hvis i følger mig på bloggen :) Og da også ellers ;)


Jeg er i gang med at pakke og tager b.la. lidt af mit retrostof med til at bytte og måske noget af mit Rie Elise Larsen gavepapir, og så håber jeg, at der er nogle der er klar til at bytte.
Og jeg ser meget frem til en masse spændende workshops!
Nogle af jer der kommer?

8 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også! Men dig kender jeg jo;-)
    God idé at vise, hvad du tager med... tror jeg da også lige jeg vil gøre.

    SvarSlet
  2. Hej, jeg kommer også og jeg har lige handlet lidt stoffer i genbrugen så der er noget at bytte med :-) Glæder mig til at møde folk. Det bliver spændende.

    SvarSlet
  3. Jeg kommer også - og glæder mig vildt til at hilse samt få sat ansigt på de mange blogkvinder somm skriver her og der...

    SvarSlet
  4. Julie: Ja, men så kan man jo glæde sig extra meget, da det er længe siden jeg sidst har set dig!

    Anja: Glæder mig til at se hvad du har købt - kom endeligt hen til mig :)

    Unikarina: Ja det blive rigtig spændende - kom endeligt hen til mig, jeg er virkeligt ikke god til at genkende folk via små billeder :(

    SvarSlet
  5. Jeg kommer også i morgen og har stof og måske lidt tapet med til evt. bytte, så vi skal da bestemt hilse på... Det bliver herligt at se folk live, selvom dagen garanteret bliver ligeså små hektisk som stor hyggelig :))

    SvarSlet
  6. Helle: Glæder mig til at møde dig live og evt bytte :)
    Jeg tror også, at dagen bare bliver ALT for kort!

    SvarSlet
  7. Håber I får en fantastisk dag :-)

    SvarSlet
  8. Losarinas mor: Mange tak :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails