søndag den 18. april 2010

Så kom dagen...og jeg takker!

Så kom dagen hvor jeg skulle mødes med en masse kreative kvinder. Og hvor var det bare en hyggelig dag. De fleste af os var vist også lidt høje på "retro"-stoffer ;)
Der var workshops med alt hvad hjertet kunne ønske og jeg vil sige tak til både Karen og Ann for deres hjælp til at lærer at hækle. Jeg tror helt sikkert jeg nok skal blive bidt af det!
Tante Grøn havde ligeledes en masse lækre ting med og jeg fik bl.a. disse fine ting med hjem.
Er det ikke bare nogle fine ting? Knappen til højre kommer slet ikke til sin ret der - den er bare SÅ fin.
Jeg var også så heldig at få byttet mig til en masse fine stopper og en plakat. Jeg skal nok vise det hele på et tidspunkt, men her er et udpluk.
Og endnu en gang undskyld for forvirringen omkring mit navn ;)

4 kommentarer:

  1. Hej Bella,
    Det var så hyggeligt at møde dig og snakke så godt med dig :)
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Tak for idag.. det har bare været super hyggeligt og ja høj på retro stoffer var vi vist nogen stykker af ;)

    SvarSlet
  3. Losarinas mor: Det var også en rigtig god dag :)

    Mette b: Det var rigtig hyggeligt endeligt at møde dig :)

    Frk. Evigglad: Ja der blev rigtig byttet stof og tapet!

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails