lørdag den 10. april 2010

Snart begynder en ny epoke som haveejer


Snart er lejligheden solgt og vi skal flytte i hus. Jeg GLÆDER mig!
Jeg glæder mig til have, sol og sommer. Jeg glæder mig til at jeg kan lade Eliott sove udenfor og at manden ikke længere har 45min til og fra arbejde.
Jeg glæder mig faktisk så meget, at jeg har taget lidt have indenfor i lejligheden og det der øverst til højre står og spirer er Oregano - og stubbene nederst til venstre er salat, som vi bruger rigtig meget.
Jeg glæder mig til at udvalget kan vokse så snart vi får en dejlig have.

4 kommentarer:

  1. Bella det ser bare skønt ud. Jeg forstår fuldt ud at du glæder dig. Vi har netop solgt vores lejlighed og skal flytte hjem til Århus i sommeren. Vi ved bare ikke lige i hvilket hus endnu. Vi kigger med lys og lygte. Har I fundet jeres drømmehus?

    SvarSlet
  2. Ja hvis alt flasker sig med salget så har vi fundet vores :)
    Ærgerligt at vi så flytter nu hvor i flytter til Århus.

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå du glæder dig :-)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails