onsdag den 26. maj 2010

Jeg er tom for ord

Jeg er tom for ord!

Jeg var netop inde at læse hos Rakel og jeg føler mig SÅ krænket på hendes vegne - og alle os andre her i blogland.
Men jeg har desværre oplevet noget magen til på Facebook, hvor jeg ikke har en profil, men hvor der en via min mailadr og navn, etc udgav sig for at være mig.
Og ved i hvad - det er IKKE strafbart - det var ordene fra politiet da jeg kontaktede dem!
Dette skete for mig selvom jeg ikke har billeder af min søn og familie liggende på nettet og selv om det eneste billed der ligger af mig er det her på bloggen(som er udvalgt meget nøje)
Har i andre oplevet noget magen til eller har i taget jeres forbehold?


Nu vil jeg tænke - tænker over om jeg tør blive her i blogland, hvor jeg ellers føler mig så sikker...

4 kommentarer:

  1. Det er bare SÅ uhyggeligt.. Jeg tænker - ligesom dig - meget over hvilke billeder jeg har liggende på nettet. Og af samme årsag findes der ingen billeder af min dreng, hverken her, på MM eller på facebook. Det er bare så ærgeligt, at det er nødvendigt at tage sådanne forholdsregler. Men man hører desværre om det oftere og oftere, og der har jo været flere tilfælde inde på MM. Uhyggeligt at folk kan finde på sådan noget..

    Ps. Noget helt andet - jeg har tagget dig i en blog-leg.. håer du vil lege med

    SvarSlet
  2. Ja jeg er virkelig også rystet...og ked af du har oplevet lidt af det samme. Er det virkelig ikke strafbart? Det kan da ikke være rigtigt, at man MÅ den slags...håber I alle tilfælde man finder frem til, hvem personen er og sørger for at hun kommer i noget behandling. Håber du vil blive ved med at blogge med de forholdsregler du så end måtte tage!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Hej er der nogen der gider fortælle hvad der sker????
    Kan ikke lokke mig på Rakels blog i dag, og ser så jeres kommentare????

    Kh Heidi

    SvarSlet
  4. Line: ja det er trist det sker :(
    Har skrevet om blog-legen på min blog :)

    Malene:Jeg tænker og så må vi se om jeg stadig finde der samme glæde ved denne verden som før

    Æblekinder: Der er en der har udgivet sig for at være Rakel, med billeder, tekst etc.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails