søndag den 9. maj 2010

Når kærligheden føres videre til næste generation

I dag er det min første morsdag og sikke en stor dag.
I min familie har det altid været en vigtig dag. Ikke pga en evt gave, men af den grund, at vi fejre alle mødrene i familien.
Jeg synes jo det er stort, at jeg i år høre til de kvinder! Tænk at jeg er NOGENS MOR!
Jeg ELSKER det!

Jeg har næsten altid lavet min mors gave selv og i år er ingen undtagelse. Hun skulle da have noget hæklet nu hvor jeg kan lidt. Så det blev til en hæklet nøglering.

Jeg selv har fået flere blå Magrethe skåle til min samling - dejligt!

2 kommentarer:

  1. Ja, du er en mor :-)
    Tillykke med din første mors dag !

    SvarSlet
  2. Losarinas mor: Mange tak og jeg håber også at du har havde en god Morsdag :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails