fredag den 14. maj 2010

Projektet fortsætter

Der har været lidt stille på bloggen rent kreativt og det er ikke fordi jeg ikke laver noget, men jeg er bare i gang med et male projekt der trækker ud.
Men tænkte da I lige kunne få nogle billeder af projektet indtil videre.
Efter jeg er færdig med at grunde, skal møblet males lyseblå og så skal jeg have fundet på noget sjovt til at fremhæve håndtagene - nogle idéer?
Men selv om jeg har travlt, så er der altid tid til at nyde bladet Boligliv og en omgang økologisk kaffe, mens Eliott sover.

4 kommentarer:

  1. Hej Bella. Jeg syntes bestemt I skal bestille sushi fra Sushi+, det er virkelig lækkert. Og prøv så lige den soft shell crab rulle, ikke? Fortsat god weekend og velbekomme ;)

    SvarSlet
  2. Losarinas mor: Ja dem må man ikke glemme.

    Julia: Prøv at se mit nyeste indlæg ;)

    SvarSlet
  3. fint møbel - har selv 2 magen til. Det ene er godt nok uden ben...
    kh

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails