onsdag den 26. maj 2010

Tagget i blogleg

Jeg er blevet tagget i en blog-leg af Frk. Himmelblå's Hemmeligheder og syntes bare det er super hyggeligt.. Tak for det - det hjalp på mit humør..

Så her kommer det!

Morgenes nedtur: At vågne op til den dårlige nyheder, at endnu en i blogland er blevet krænket

Morgenens optur: At Eliott sov til kl.7.30 efter en MEGET dårlig nat

Udenfor mit vindue: Skinner solen og jeg kan se den flotte udsigt helt ned over Århus havn

I min vindueskarm: Står en flot buket blomster fra min mors have, samt billeder af vores lille familie

I fjernsynet kører: Fra Skrot til Slot.

Jeg vil til at høre: Eliott snakke ;-)

Mit tøj: Cowboy-bukser, sort bluse og et viskestykke over skulderen

Idag skal jeg nå/skulle jeg nå: At forberede aftensmad, samt skrive en ansøgning

Men jeg vil hellere: På legepladsen med Eliott, samt ligge i sengen og slappe af da jeg er lidt syg :(

Weekenden skal gå med: Hygge med svigerfamilien

Dette billede har I aldrig set før:
Billedet er fra en af min gamle kreative bøger og inden længe vil jeg kaste mig ud i at lave sådan en fin dukke.

Og så skal jeg jo sende legen videre ud i blog-land til 2 andre. 
Og jeg har valgt at sende den videre til: Julia og Camilla - jeg håber i vil være med til at lege.

5 kommentarer:

  1. Hej Bella.
    Tak for din besked. Jeg kan desværre ikke længere følge med på Rakels blog. Men ufatteligt at nogle synker så dybt at de udgiver sig for at være andre... Puha, bliver da selv helt nervøs...
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Hvor er det hyggeligt! Jeg vil se nærmere på det imorgen formiddag:)
    Tak for tagget;)

    SvarSlet
  3. Hej Bella. Tak for søde kommentarer ovenpå hele misæren, og tak for tagget :)

    SvarSlet
  4. Hvordan går det med dig? det er ved at være længe siden...
    Knus

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails