onsdag den 30. juni 2010

Efter flytningen #1

Så er vi flyttet og sikke et drama det er foregået i!
Vi flyttede i lørdags, hvor Eliott præsterede at få feberkramper 1time efter vi var ankommet til det nye hus. Efter 3min trak han stadig ikke vejret så vi fik ringet 112 - han er det nu ok, men formåede at have øjenbetændelse, mellemørebetændelse indtil nu.
Så vi har haft nok at se til, da vi også er i gang med at renovere stuen, som vi gerne vil have færdig til på lørdag, hvor Eliott bliver 1år! (denne fest er vi selvfølgeligt også i gang med at planlægge!)
Men vi nyder dog tiden i huset og det at vi bare kan gå ud på en af vores 3 terrasser og nyde vejret.
Dette billed er tager ud af alrummet ud til vores lille terrasse, hvor vi ofte spiser morgenmad. Samt et peek af vores stuen in working progress.


Se ligeledes dette fantastiske pudebetræk jeg er kommet i besiddelse af - det er da kun til at blive i godt humør over! Samt de dejlige pæoner der står og blomstre i mit køkken - sådan nogle skal jeg helt klart have i min have!

5 kommentarer:

  1. Åh, sikke noget med de feberkramper! Godt, han er okay igen! Desuden er jeg helt vild med hans navn :D

    Og forresten: Velkommen til Silkeborg. Hvilken del af byen bor I i?

    SvarSlet
  2. Den lille fyr, da. Sikke en start i det nye hus.

    Men det ser da ud til, at I er ved godt mod og har mange spændende planer.

    SvarSlet
  3. åh nej, det lille pus :( men godt at høre han har det godt.
    stort tillykke med jeres nye hjem. håber i snart får skabt jer en rigtig dejlig oase :)

    SvarSlet
  4. Hold da op, I forstår da at holde jer beskæftiget!!

    Hvis ikke I har nået alt det praktiske, er jeg sikker på, at jeres gæster er tilgivende. Tillykke med Eliott :)

    SvarSlet
  5. Ja feberkramper er bare ikke sjove - men det værste er altså at han stopper med at trække vejret i flere minutter af gangen!
    Han er nu nøsten rask igen :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails