søndag den 13. juni 2010

En epoke slutter, men derfor kan man jo godt være kreativ


Det går bare alt for hurtigt.
På onsdag starter jeg arbejde og det betyder at den lille symbiose som Eliott og jeg har haft de sidste 11måneder stopper.
Det betyder også, at han skal passes hos min mor da vi jo snart flytter til Silkeborg og derfor ikke har en plads til ham endnu.
Jeg skal hente ham på cykel hver dag, så i dag  var vi ude på den første tur og hold da op hvor så han bare stor ud mens han sad der bag på cyklen!





































Jeg fik også endeligt malet denne gamle amagerhylde i sort med høj glans. Den var før en meget mærk træfarve og meget plettet og slidt. 
Jeg synes dog dens mønster er rigtig fint, og efter det er blevet malet fremstår det bare så flot.

2 kommentarer:

  1. Ja, det går bare hurtigt. Er selv lige startet på arbejde, og det var altså dejligt at komme lidt ud blandt voksne igen. God fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Selvom det er mange år siden, så husker jeg tydeligt det sug i maven, da de små pus skulle ud i "det virkelige liv". Det er både så godt og spændende og også lidt trist.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails