lørdag den 5. juni 2010

Sommeren nydes i fulde drag og der tælles ned.

Flere af jer har været så søde, at skrive til mig, hvordan det går her bag skærmen siden der har været så stille.
Sagen er såmænd bare den at jeg nyder solen og min søn inden min barsel slutter og jeg snart skal på arbejdsmarkedet.
Derudover skal vi jo snart flytte så der er en del vi skal have styr på inden vi flytter.
Nå ja og så er Eliott begyndt at rejse sig op af alt og pille i alt så jeg har ikke så meget tid til at opdatere herinde.
Men i skal da ikke snydes for nogle dejlige billeder af de seneste dage.
Vi bor jo stadig i lejlighed(i nogle uger endnu!) men kæresten har haft nogle ferie dage så vi har  nydt tiden ude og Eliott har kunne sove ude.





Vi glæder os meget til at kunne sidde ude i vores nye have, men indtil da nyder vi bedsteforældrenes have


 Vi har også været i Ikea for at købe lidt til flytningen, samt sikkerhedsudstyr så Eliott ikke kan komme til skade.

4 kommentarer:

  1. Der var I jo!
    Dejligt at se I nyder det gode vejr, det gør vi også her!
    Håber I har det godt.
    Knus

    SvarSlet
  2. Ja her er vi :)
    Det ser også super dejligt ud på dine billeder!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et super skønt billede af den lille fod der stikker ud under tæppet i klapvognen!

    SvarSlet
  4. Ja sådanne skæve billeder kan jeg rigtig godt lide :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails