søndag den 11. juli 2010

En befrielse!

Det er netop hvad jeg har udført her til aften.
Vi er som sagt jo lige flyttet i hus og med den følger en dejlig have. Den kræver dog lidt arbejde, da den er lidt af en urskov.
F.eks har kæresten og jeg her til aften befriet en Rhododendron for Snerler - hold da op hvor var der bare mange! Ja faktisk en del sort sæk af dem!
Nogle der har nogle gode råd til hvordan man kommer dem helt til livs?
Jeg har ligeledes fået købt en taske til når Eliott skal begynde i dagpleje - er den ikke bare fin?! Og så bad dagplejen om en extra bamse(Eliott bruger ikke sut, men har en bamse han sutter på og som han ELSKER). Så nu er der købt en magen til og den er efter lidt snyderi godkendt.
Her til aften fik vi hjemmelavet sushi og Eliott elskede det.(han fik godt ikke wasabi, soya eller tang)
Maden blev nydt på den mindste af vores terrasser hvor der var lidt skygge.

3 kommentarer:

  1. Hej. BlogPicnic bliver den 1 august i Århus. Skynd dig at kigge forbi og melde dig til, hvis du vil med. Link finder du i venstre side af bloggen. Kh. Julia

    SvarSlet
  2. Hej hej - snerler - er så svære at komme til livs. Du skal have alle rodstykkerne op!! og der er mange! De er sikkert filtret godt ind i roden på din rhod.
    mange hilsner

    SvarSlet
  3. Ja de er bare ALLE steder og ønsker ikke(selv om mange råder mig til det) at bruge Round up)så hver aften går jeg ud og leder efter flere laaaange rødder.
    Er det helt urealistisk at komme dem til livs? Og ved du om de kan dræbe din Rhod?

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails