søndag den 25. juli 2010

Indretnings peak fra huset

Det går langsomt fremad herhjemme.
Vi får sat vores præg på huset, men tiden i haven bliver indtil videre brugt på at fjerne alt det ukrudt som ikke er blevet fjernet i MANGE år, så der er vi ikke nået til at gøre det det mindste personligt - men det kommer, om end ikke så til foråret.
Men her får I lige lidt billeder fra rundt omkring i huset.
Flere følger så snart jeg får taget billeder af dem.

Dette billed er fra min stue - undskyld den dårlige billedkvalitet, men lyset er ikke så godt her om aftenen.
Den fine sættekasse er en jeg har erhvervet mig fra Julie, Babuskaerne vil jeg fortælle mere om imorgen.

Dette billed er fra min søns legehjørne i stuen. Pudebetrækkene er nogle jeg har haft så længe jeg kan huske.

Her har vi fået lavet en hyggekrog hvor jeg bl.a. sidder og skriver på min blog. Det stribede tæppe på højre stol er et min mor har lavet. Det andet har jeg selv syet.

4 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud.. Jeg glæder mig til flere billeder :)

    SvarSlet
  2. Mange tak. Jeg synes også vi er ved, at få sat vores præg på forskellige områder af huset.
    Jeg lover at vise flere billeder når jeg lige får taget dem :)

    SvarSlet
  3. Det må være så dejligt at indtage nye rum, både ude og inde :-)

    SvarSlet
  4. jo det er rigtig dejligt. Lidt som at skabe sin egen historie.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails