fredag den 13. august 2010

10 ting du ikke viste om mig

Jeg er blevet tagget af Stine og skal i den anledning fortælle om mig selv.
Jeg synes det er lidt svært at tagge andre -dels fordi jeg ikke ved om de gider legen - og dels fordi de måske allerede er blevet tagget, men here goes.


Louise aka Flødebollen(fordi hun går igennem det samme med Vilads som jeg gjorde med Eliott)
Christinna aka badelma-badutski( fordi jeg ikke nåede at snakke med hende til sidste blogmøde)
Ulla aka Lullaby og la la(fordi hun er ih så kreativ)
Mette aka Westmose (fordi jeg netop nåede at tale med hende til blogmødet)
Rie aka Havregrød i håret (fordi hendes datter er lige så gammel som Eliott)
Lis aka Karlssons Kludeskab (fordi hun er ærlig)

2 kommentarer:

  1. Uh hvor spændende at jeg er blevet tagget. Det har jeg aldrig prøvet før :)
    men men men...dem jeg tagger, skal det være nogen der læser min blog? eller skal det være nogen hvis blog jeg læser?
    og tak for at byde mig ind i legen :)

    SvarSlet
  2. du må tagge lige dem du lyster :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails