torsdag den 5. august 2010

Et lille peak

Så er jeg tilbage og med kamera denne gang.
Der er sket meget siden sidst. Som jeg vist også fik skrevet er Eliott startet i dagpleje i mandags og det går bare så godt, hvilket jo letter mit moderhjerte.
Det har jo betydet, at vi herhjemme har kunne få lavet nogle af de projekter, som bare har ligget og ventet på os.(og dem er der en del af når man lige er flyttet i hus)
Vi har i soveværelset manglet et sted at hænge det tøj vi skal have på næste dag eller det vi sover med. Hidtil har vi desværre bare smidt det på gulvet og det er jo synd.
Så jeg var en tur i Ikea for at købe nogle greb, som jeg så satte op som knager. Jeg synes selv jeg er sluppet godt af sted med det.

Vi har lige haft besøg af et vennepar og hun kom med den fineste buket fra deres have - jeg bliver simpelthen i så godt humør når jeg ser på dem.
 Og for at det ikke skal være løgn så var jeg så heldig at vinde Ries give away.
Den lyser helt af sommer - Mange tak Rie!
 
Vi er lige pt ved at male en gammelt karlekammerskab, som desværre ikke var så pænt.
Dette viser jeg billeder af imorgen.

2 kommentarer:

  1. Dejligt I får tid og overskud til at indrtte jer :-)

    SvarSlet
  2. Ja det er dejligt med tiden til at komme på plads :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails