mandag den 23. august 2010

Et sneak peak fra krea-rummet

Herhjemme er der stadig en del der skal ordnes inden vi er helt på plads og kontoret/krea-rummet er en af de sidste steder som får den helt store omgang, men derfor kan man jo godt gøre det lidt hyggeligt.
Og så lige en idé jeg vil give videre.
Jeg mangler ofte dynamisk opbevaringsplads med alt mit kreative tilbehør, så jeg har malet en gren hvid og hængt den op og sat s-kroge på - let, hurtigt og billigt!




Dette møbel har jeg fået gratis og jeg synes det er så fint. Dog tror jeg, at jeg vil male det i sort højglans og så stille det ind i stuen - det tror jeg ville se rigtig fint ud!
Denne lampe købte jeg for lang tid siden i en genbrug til 10kr - hvor følte jeg mig heldig!


5 kommentarer:

  1. Tak for tippet, skøn ide. Jeg ønsker mig sådan et sybord, heldige dig :)

    SvarSlet
  2. Åh, drømmer om et krea rum. Super idé med en dynamisk opbevaringsgren, tak for tippet :)

    SvarSlet
  3. Hejsa, sikke en hyggelig blog du har :)
    Her vil jeg godt læse med - har fluks meldt mig som fast læser:)

    KH Vibeke

    SvarSlet
  4. Heidi: Ja jeg føler mig også heldig at være faldet over dette sybord :)

    Marie: Det var så lidt :)

    Vibeke: Mange tak :-D

    SvarSlet
  5. Gud hvor skægt egentlig:-) Er vild med lampen!

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails