onsdag den 11. august 2010

Indretnings peak fra krearummet

Efter vi er flyttet fra 69kvm til 169kvm er der blevet plads til, at vi får et kombineret kontor- og syrum.
Og hvor bliver det bare lækkert ikke at skulle slæbe symaskinen frem og tilbage hver gang jeg skal lave noget!
Men skrivebordet har stået i en genbrug i Århus i 6 uger nu og bare ventet på at vi havde tid til at komme og hente det og i går kom vi så afsted og fik det hjem.
Det er slidt, men jeg synes det er et rigtig smukt design og til 50kr er det jo et kup!
Jeg har valgt at male bordpladen lysblå og jeg synes den nu er oplagt til at sy og arbejde kreativt ved.

13 kommentarer:

  1. Vildt fedt skrivebord, er meget misundelig:-)

    SvarSlet
  2. Så er det jo bare at gå i gang. Det er dejligt at have maskinen stående klar.

    SvarSlet
  3. Sikke et lækkert sybord - tillykke!

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  4. Julie: Ja jeg synes også selv det er ret fedt :)

    Eva: Ja jeg må se at i gang - øv det er sidste aften inden hverdagen igen står for døren, men jeg må se at blive bedre til det med at finde noget kreativ tid i hverdagen.

    Mette b: Mange tak :)

    SvarSlet
  5. Nå ble jeg misunnelig!
    Både på kvadratmeter og sybordet :o)

    Det bordet var jo bare helt lekkert! Og prisen var jo nesten ingenting.

    Gratulerer med begge deler :o)

    SvarSlet
  6. Namaste: Mange tak - ja det var lidt et kup til den pris :)

    SvarSlet
  7. Trine: Mange tak - er også helt vildt med farven :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det fedt at du kun har malet bordpladen. Den tanke havde jeg aldrig selv fået! Det ser fedt ud! :D

    SvarSlet
  9. Julia: Jeg synes bare at det var så smukt, at det ville være synd at male det hele.

    SvarSlet
  10. Det ser super smart ud. Fed detalje med at lade resten stå i teak :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails