mandag den 20. september 2010

Et par idéer

Jeg tænkte jeg lige ville delel nogle idéer herfra.
Først en der er ganske gratis.
Herhjemme har vi en del sorte ramme, hvor der er stor/hvide billeder af familien i. Det er rigtig fint, men det kan også blive lidt kedeligt når det hele bare er sort/hvidt og jeg følte, at mit øje ikke rigtig blev fanget.
Derfor fandt jeg en gammel ramme, printede noget papir ud fra hende her, samt fandt et gokart, som passede til de farver vi har i vores stue. Og nu hænger det sammen med de andre billeder og er med til at fange øjet.
Jeg har også brugt noget andet papir(fra samme sted) til at sætte bag ved 2 af de sort/hvide billeder - det er også rigtig fint og giver et godt et rigtig fint resultat(ja nu forsvandt jante lige for et øjeblik)

Et andet tip er til jer med små pilfingre eller jer der bare synes der kan være langt over til sofabordet.
Sæt en svævehylde op bag ved sofaen i samme højde som det øverste af sofaen.
Har I ikke nogle gode indretningstips til billige penge i vil give videre?

8 kommentarer:

  1. Intet mindre end genialt tip!
    Hvis ikke det var fordi jeg ikke havde en væg bag min sofa, havde jeg straks kopieret din idé.. For det er da bare super smart!
    - Og super sødt med billedet;)

    SvarSlet
  2. Dejligt at det kan bruges! :)) Det ser super godt ud, og en helt vildt hyggelig krog I har jer! :))

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud :) Søde billeder/rammer, men den med svævehylden går jo ikke hvis ens pilfinger selv kan kravle op i sofaen, hehe ;)

    SvarSlet
  4. PynteMynthe og mor: En mulighed er måske etaflastningsbord bagved?

    Helle: Mange tak og tak fordi du stiller dine mønstre til rådighed :)

    Majline: Nej men det er lettere at holde styr på ens ting når sidder i sofaen end hvis det bare står på bordet.

    SvarSlet
  5. Fin blog du har, jeg var allerede fast læser ;O) Tak for en hyggelig hækleaften hos Karen.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  6. Morslille: Charlotte selv tak - det var en rigtig hyggelig aften :)

    SvarSlet
  7. TUSEN TUSEN TAKK!!!

    DER var den! Det var nemlig akkurat DEN jeg lette etter! Hva skulle man gjort uten sine medbloggere!? :)

    I dag er DU min store helt :)
    Klem fra Frk. Fosli

    SvarSlet
  8. Frk. Fosli: det var så lidt - så må du love mig at vise hvad du skal bruge tapetet til ;)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails