lørdag den 11. september 2010

Så blev der lys+ spg?

Eller rettere sagt, så fik vi sat lamper op i over sofabord og spisebord.
Denne lampe er helt ny og jeg synes den er rigtig fin, da den er så speciel, at den ikke behøvede en anden farve end sort.

De nederste hang engang på Hjerting Kro, men pynter nu over spisebordet med en fin ny stofledning i.
Det tog os så også kun 2mnd at få sat lamper op.
Gad vide hvor længe der går før vi får skiftet de lamper som var i huset da vi overtog det...?

Har i et forslag til en god pærer til den sorte lampe? Man kan nemlig se direkte ind til pæren og den blænder.

5 kommentarer:

  1. Den er smuk.
    Men har ingen gode ideer..Har selv en meget elsket lampe jeg måtte pille ned, da jeg ikke kunne finde en pærer der ikke blændende..
    Hvis I finder en, så vil jeg meget gerne vide det :-)

    SvarSlet
  2. Nu har jeg lige været ude og købe lidt spraymaling i dag, og så at man kunne få noget maling til glas, så det ser sandslebent ud... Mon det kan bruges til at male en pære? - kræver jo i hvert fald det kan tåle varme... Men det kunne måske være en mulighed...

    SvarSlet
  3. Jeg mener at have sat, at man kan få sådan nogle halogener, der er puttet ind i sådan en klassisk rund gennemsigtig pære. Det er ret flot og bruger ikke så meget strøm. Jeg ved desværre ikke hvad det hedder.

    SvarSlet
  4. Nej, hvor ser det fint ud! Dejligt lyst :)

    SvarSlet
  5. Losarinas mor: Ja jeg skal nok sige til hvis/når jeg finder en god pærer

    Majline: ok, hvor var det henne?

    Imangelafbedre: Ja har godt hørt om dem, men aldrig set dem nogle steder

    Gowry: Mange tak :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails