søndag den 24. oktober 2010

Møbler til Eliotts værelse

I går lovede jeg jer, at vise jer nogle af de møbler som vi har arbejdet på herhjemme i forbindelse med istandsættelse på Eliotts værelse.
Det tager dog lidt længere tid end jeg havde troet( jaja måske lidt naiv) så det er kun det ene møbel der er blevet færdigt.

Nissen og det lille møbel fandt jeg i en genbrug til 20kr - dejlig billigt!
Men hold da op hvor det lignede, da jeg var i gang med at male! 

Hvordan ser det ud hos jer når I maler møbler? Er det kun her det ligner at der er kommet en tornado igennem?
Det store blå møbel er det andet jeg er igang med at male, som skal ind på Eliotts værelse - det er bare ikke færdigt endnu.
Da jeg købte det så det sådan her ud - slidt og grimt hvidt finer.

Jeg har ligeledes været ude og investerer i denne skænk - den skal males en eller anden farve - men hvilken?  Grebene skal ligeledes udskiftes, med nogle knopper - måske porcelæn - ja ja mulighederne er mange.

ps. er jeg den eneste der ofte har problemer med at uploade billeder til bloggen?

4 kommentarer:

  1. godaften. sikke nogle fine lopper du har fundet til ham. det skal nok blive rigtig fint :)

    her har jeg en stor garage at male i, så jeg kan ikke klage over rod i huset.

    jeg blir simpelthen nød til at kommentere sprælle-nissen. sådan en (nøjagtig mage til) har der hængt i gangen hver jul hele min barndom. og ja, mine forældre hænger den stadig trofast op hvert år. den er dog noget mere slidt at se på og er blevet lappet sammen med tape et par gange. skønt at se "den" igen. nu er jeg virkelig i julestemning og savner min familie.

    rigtig god aften

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine møbler - jeg er vild med den blå farve!!!
    Og SKØN nisse :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Sikke gode projekter du har gang i. Har selv en kommode der står og venter, kan bare ikke lige tage mig sammen... Måske fordi jeg ikke har plads!!
    Det er sådan en fed skænk, den skal nok blive ekstra fin når der kommer greb på :O)
    Go fornøjelse ;)
    KH. SUsan

    SvarSlet
  4. Havregrød i håret: ej hvor sjovt med nissen - den er nu også rigtig sød synes jeg :)

    Tante Tit: Jeg er også rigtig glad for den blå farve - den er lige til at blive i godt humør over!

    Susan: Nej jeg kender godt det med tiden og motivationen, men når det sådan står og fylder bliver man jo nødt til at få gjort det færdigt ;)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails