søndag den 17. oktober 2010

Nyt og gammelt i billedform

Kender I det med, at man har en masse billeder af gammel eller nyere dato og det samme af rammer?
Sådan er det i alt fald herhjemme og først havde vi bare en væg med sorte ramme og sort/hvide billeder. Det var også ok, men jeg syntes der manglede noget personlighed og nogle af de billeder, som jeg var allermest glad for var gamle, små og lignede ikke de andre.
Så nu har jeg hængt dem op blandt de andre og jeg er rigtig tilfreds med resultatet! (ja det er så her janteloven forsvinder)
Nu er der nyt og gammelt blandet sammen og det giver den sidste personlighed jeg før manglede.
(jeg ved godt billedet ikke viser det overordnet billed, men jeg har valgt ikke at vise min familie på bloggen - håber i alligevel kan danne jer overblikket)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails