søndag den 10. oktober 2010

Stemningsbilleder fra en søndag

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle fantastiske kameraer! Bruger I dem, eller står de bare til pynt? Suk, man skulle have et mørkekammer...

    SvarSlet
  2. Vi bruger dem desværre ikke - men ville ønske vi gjorde!
    Det er nogle jeg har arvet af min stedfar da han gik bort. Han havde over 600 kameraer, men de her husker jeg fra jeg var helt lille.

    SvarSlet
  3. Hej,

    kan se, du efterlyser bageopskrifter - dem findes der en masse af, men æltningen og opspændingen af brødet er vigtigt for resultatet. Ælt brødet ordentligt (læs evt. Camilla Plum ang. dette) og spænd brødet ordentligt op inden 2. hævning (man 'pakker det ind i sig selv' - lidt svært at forklare på skrift :) )

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails