mandag den 8. november 2010

Julen er hjerternes tid

Så kom også jeg i gang med at lave lidt julepynt.
Vi er jo flyttet fra 69kwm til 169kwm siden sidste jul, så vi mangler en del julepynt, så jeg er så langsomt ved at gå i gang.
Dette er mit første i år.

Det laves ved at klippe to hjerter i karton(jeg brugte 2 gamle postkort ;)  )
Derefter  limer du ens papir på hver sin side(spraylim kan varmt anbefales)
Jeg har valgt 2 forskellige slags papir - et til hvert hjerte, men man kan bruge 4 forskellige slags papair eller kun et - alt efter hvad man ønsker af udseende.
Når papiret er limet på klippet der ned igennem det ene hjerte 2/3del igennem - det samme gøres på det andet hjerte dog fra modsatte side.

11 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Har sendt dig en mail idag :)

    SvarSlet
  2. NØJ hvor er det altså et fint hjerte...hvordan laver man sådan ét??

    De ville sørme også pynte her i vores hjem til jul...

    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. AD: Mange tak :)

    by myr: Har netop prøvet at skrive en forklaring - laver en DIY imorgen ;)

    SvarSlet
  4. Bella den er i vinkel - forstår sagtens hvad du mener:-)

    Tak for det...det må afprøves, hvis du altså ikke har noget imod at jeg tyv-stjæler ideen??

    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. by myr: Du låner bare idéen - hvis du viser den på bloggen må du dog gerne fortælle hvor du har idéen fra ;)

    SvarSlet
  6. Det kan du tro....jeg må se om jeg nogen sinde får den lavet - eller om den ender på listen af ting som jeg bare MÅ lave...men aldrig rigtig når - kender du det?? :-)

    Men selvfølgelig vil jeg linke til dig, hvis den når frem til bloggen:-)

    Kh. Malene...og tak:-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint og julehyggeligt!
    Kommer i julestemning :)
    Flot papir!

    SvarSlet
  8. Hov fik ikke lige skrevet at jeg har sendt dig en mail - meget forsinket og det må du altså undskylde!

    SvarSlet
  9. Hej Bella,

    Tak for din kommentar :)
    Og tak for denne her ide, de vil helt sikkert også kunne bringe noget julestemning på banen.

    Kh. Lonni

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails