søndag den 21. november 2010

Ønske projekt - væk-med-gulvtæppet-i-stuen

Kender i det med at ens hjem skal afspejle den person man er?
Det gør vores hjem ikke endnu og der er lang vej inden vi når dertil, men vi tager et skridt af gangen.
Eliotts værelse mangler alt pynten, men det må komme hen af vejen.

Det største punkt på vores liste er at fjerne gulvtæppet i stuen - det er ikke os og vi ønsker os et lækkert trægulv i stedet for. Men lige nu er økonomien ikke til det og vi må vente til vi får råd.
Indtil da er vi i gang med at indrette os så godt vi kan.
Kan I huske hvordan det så ud, da vi hev alt tapet ned i sommers?


Imorgen vil jeg vise jer hvordan et ser ud nu.

2 kommentarer:

  1. Spændende, det vil jeg glæde mig til at se, når jeg nu ikke får det at se på søndag. Hyg jer rigtig meget!

    SvarSlet
  2. Ja det er ærgerligt du ikke kan komme!

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails