mandag den 22. november 2010

Sneak peak fra stuen

Jeg lovede i går, at jeg ville vise billeder fra vores stue, men øv hvor er jeg bare skuffet over kvaliteten - de bliver bare ikke gode lige meget om der er blitz eller ej og der er kun så meget som Photoscape kan gøre.

Men i skal ikke snydes, men må nøjes indtil jeg er hjemme mens der er lyst så skal jeg nok vise billeder i en bedre kvalitet.


Reolerne fik vi først i lørdags så vi er først ved at sætte indhold deri - det betyder jo bare, at der kan komme masser af julepynt deri ;-)
 Vi er som sagt lagt fra færdige, men hyggen er ved at være der. 
Billedvæggen er under forsat vækst

7 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se det IRL - ser jo super flot og hyggeligt ud:-)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se endnu mere til det..:) Det ser ritig godt ud!
    Lækker lækker kommode..
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud:)
    Er vild med bogreolen - og billedevæggen!

    SvarSlet
  4. Westmose: Jeg glæder mig også til du kommer :)

    Annchen: Mange tak. Kommoden er også ret ny og når lyset er bedre skal jeg vise dig hvor lækker den er indeni!

    PynteMynthe og Mor: Mange tak. Reolen er Ikeas Billy, blot sammensat af forskellige størrelser.

    SvarSlet
  5. Jeg kan sagtens se potentialet ;) Kommoden er helt vildt fin, jeg glæder mig til at se mere. Forresten, ved jeg har spurgt dig før, men har ikke fået kigget i kommentarerne efter svar. Farven på den lyseblå lille kommode, vil du dele den kode med mig? Det er bare lige præcis den farve og glans jeg forestiller mig et par møbler herhjemme i. Vil du sende mig en mail? TAK! Kh. Julia

    SvarSlet
  6. Og IRL....det kan da kun blive skønt at se.
    Glæder mig til søndag.

    Karen

    SvarSlet
  7. Julia:Mange tak :) Har lige sendt dig en mail.

    Karen: Jeg glæder mig også til på søndag!

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails