mandag den 27. december 2010

Hjælp mig i min søgen

Jeg er faldet for de flotteste sko, som oven i købet også er varme.
Nu er problemet bare, at jeg ikke kan finde dem nogle steder på nettet(end ikke mærkets hjemmeside) og Lykkesko i Silkeborg, som er det eneste sted jeg har set dem, har dem ikke i min størrelse.

Det er af mærket Bullboxer og ligner lidt dem her, men er bare brune med grønne snørrebånd og hvidt foer i og stod til 549kr. Jeg skal nok bruge en str 37.
Jeg håber virkeligt at der er nogle derude der kan hjælpe mig i min søgen!

3 kommentarer:

  1. Hej Bella
    Bullboxer, har de ikke det i Havanna Shoes? Der ligger også en i Silkeborg

    SvarSlet
  2. nej desværre de fører dem ikke.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails