fredag den 10. december 2010

Så blev det min tur!

I dag blev det så min tur til at åbne min pakke i Den Kreative Pakkekalender.
Og se lige hvad jeg har fået!

Karen må have læst om at jeg jo slet ikke har nok julepynt til et så stort hus så jeg har fået en masse fine ophæng - jeg synes de er SÅ fine!

Og som om det ikke var nok har jeg også fået nogle rigtig fine strikkede vanter, som er idéelle til når jeg er ude at gå med Eliott og jeg skal have rigtig godt fat i ham ;-)


Tjek da lige Karens blog ud:
http://lykkefanten.wordpress.com/about/

6 kommentarer:

  1. uh hvor heldig du er... jeg forstod aldrig helt konceptet i den gave leg, så fik mig aldrig meldt til.. er ik sikker på jeg har forstået det endnu, men jeg bliver da helt misundelig hver gang en ny åbner sådan en fantastisk pakke med alt muligt i... :))

    SvarSlet
  2. jaaa de kom sikkert frem! jeg er glad for at du kan lide tingene ;)

    SvarSlet
  3. Det er godt nok nogle fede vanter! Er da slet ikke misundelig!

    SvarSlet
  4. lækker gave som du har modtaget...

    bareWUNDERBAR - legen går ud på at man sender en gave til én, som skal åbne den på en bestemt dato. Du modtager så en gave fra en anden - og skal åbne på en bestemt dato. En slags gaveudveksling... Læs evt. mere om legen hos mig ;o)

    SvarSlet
  5. Rakel: Ja jeg er bare rigtig heldig! Og reglerne er præcis som Karina skriver :)

    Karen: Jeg er rigtig heldig - MANGE TAK!

    Majline: Ja jeg kan godt forstå du er misundelig - jeg er meget heldig.

    Unikarina: Ja den er rigtig dejlig :)

    SvarSlet
  6. sikke søde pingviner...hvor er du heldig :o)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails