lørdag den 1. januar 2011

Klar til kamp!

Med indtrædelsen i det nye år betyder det også afslutningen på et år, som er gået meget anderledes end jeg havde troet det ville. Både på godt og på ondt.
Min barsel sluttede 1.maj sidste år og jeg havde et stort håb om, at jeg ville kunne komme ud og arbejde lige derefter, men sådan kom det desværre ikke til at gå. Jeg arbejdede i ½år i løntilskud.
Med indtrædelsen til 2011 er jeg stadig arbejdssøgende, men hvor jeg i slutningen af 2010 var ved at opgiver, har dette ændret sig i det nye år. Jeg VIL simpelthen have et fast arbejde.
Så nu samler jeg alle kræfter og idéer for jeg dur bare ikke til at sidde derhjemme, jeg fungere bedst hvis jeg har et arbejde og helst i går!


Og det er energien ved det nye eller hvad så er jeg klar til kamp og jeg VIL vinde!

6 kommentarer:

  1. Held og lykke med at finde et arbejde. Indstillingen er helt rigtig!
    Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Kn med den indstilling lykkes tingene. Tak for hilsern på min blog....vi er jo rørende enige :)

    Kram og godt nytår og tak for det gamle.
    Karen

    SvarSlet
  3. Det hjælper at sige højt hvad du ønsker dig, nogle gange skal det siges mange gange - også til sig selv :-)

    Held og lykke med det!

    SvarSlet
  4. Mange tak skal I have - jeg arbejder nu på højtryk!

    SvarSlet
  5. Ja det kan være forbandet hårdt arbejde at finde et arbejde. Rigtig meget held og lykke med det i det nye år.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails