tirsdag den 22. februar 2011

Give away

Nu har jeg været her i blogland i over 1år og jeg føler virkeligt jeg har fået så meget ud af det. Derfor synes jeg det skal fejret og i den anledning vil jeg lave min første give away og det bliver disse 2 dejlige bøger, som jeg desværre ikke selv får brugt, men som jeg bestemt synes fortjener en ny ejer.

1 lod: Kommetar til dette indlæg
2 lodder: Kommentar + fast læser
3 lodder: Kommentar, fast læser og link på din blog (Du må meget gerne låne billedet)
Jeg trækker vinderen tirsdag den 8.marts kl.20.

46 kommentarer:

  1. Tillykke med 1 års dagen. Jeg vil gerne være med med 2 lodder og håber det giver held at være den første som deltager ;0)
    Kh B

    SvarSlet
  2. Tillykke.
    To lodder til mig.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  3. Tillykke med 1 års dagen.
    2 lodder til mig.
    God dag
    /Mette

    SvarSlet
  4. Tillykke med mærkedagen. Jeg leger gerne med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  5. Tillykke og hurra herfra :-)

    Jeg er med på 2 lodder!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. Spændende =)
    Vil gerne deltage med to lodder...

    SvarSlet
  7. Jeg smider 2 lodder i puljen. Den børnetøjs-bog ser godt nok spændende ud!

    SvarSlet
  8. Tillykke med 1 års dagen. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  9. Stort tillykke og tak for en fin blog jeg dagligt kigger;) jeg er med på to lodder;)

    SvarSlet
  10. Congrats!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Mette

    SvarSlet
  11. Congrats!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Mette

    SvarSlet
  12. Tillykke! Skønne bøger. Jeg er med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  13. Tillykke med "fødselsdagen" - jeg vil gerne have tre lodder, tak:-)

    Mange hilsner
    Anna

    SvarSlet
  14. 2 lodder til mig, tak ;o)
    Og tillykke...

    SvarSlet
  15. Jamen tillykke med det :) Jeg hopper også med på 2 lodder :) Har jo desværre ikke en blog at reklamere på :(

    SvarSlet
  16. ihh de bøger vil være perfekte herhjem til da jeg er nybegynder i patchwork :)
    3 lodder.

    SvarSlet
  17. To lodder til mig tak. Jeg elsker at lave patchwork.

    SvarSlet
  18. Tillykke med fødselsdagen! Dejligt, at du har fået meget ud af at være her! Selv er jeg meget grøn ud i blog-livet, men indtil videre er det herligt!

    Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder i din give away! Så er der bare tilbage at krydse fingre... :)

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  19. Åh, så fine bøker! Jeg vil gjerne ha 2 lodd :-)

    Hilsen fra Mollie

    SvarSlet
  20. Jeg ved ikke hvordan det kan gå til at jeg ikke har fået tilmeldt mig denne giveaway noget før???
    Nå, men nu er der linket og skrevet og jeg følger selvfølgelig fast med på din blog :) derfor vil jeg meget gerne deltage med hele 3 lodder. UUhh...mon jeg langt om længe er heldig at vinde her i blog-land? jeg håber, håber, håber

    SvarSlet
  21. Be om 2 lodder... lukker øjnene og håber hårdt ;O)))

    SvarSlet
  22. Hej!
    Jeg har netop fundet din blog på min daglige blog-safari, og det ser da superspændende ud.

    jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  23. 2 lodder til mig... Fine gamle bøgert

    SvarSlet
  24. Jeg tar tre lodd og krysser fingrene! :)

    SvarSlet
  25. Næh, de kunne passe fine i min voksende samling. Og så kunne jeg slippe for at skulle låne på biblo hele tiden :)
    Tre lodder til mig tak.

    SvarSlet
  26. Tillykke med 1 års dagen - jeg har selv lige rundet en uge :)
    Du kan måske give et råd om, hvordan man kommer ind i blogger- verdenen med faste læsere og det hele?
    Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  27. Kan da vidst lige nå det endnu! Nupper 2 lodder! :D

    SvarSlet
  28. Jeg kan vist lige nå at være med på 2 lodder....

    TILLYKKE med 1 års dagen. KH: Joan M.

    SvarSlet
  29. Kan jeg nå at være med på to lodder? :D Elsker at følge din blog! Tillykke med 1 års dagen :)

    ps Har også en give away i gang du måske vil være med i :)

    Kh

    Sasha

    SvarSlet
  30. Sikke en dejlig blog! Tillykke med det første år! Jeg deltager meget gerne med to lodder :)

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne lægge 3 lodder :)

    /Rikke

    SvarSlet
  32. Kan jeg nå at være med?
    I så fald 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  33. Fin blog du har. Vil gerne deltage i lodtrækningen af de 2 dejlige bøger. Deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  34. Skøn blog! Stort tillykke med det første år! Og lækre bøger - 1 lod i lukkeposen!

    Mange hilsner
    Tina (Tina_Pedersen@Yahoo.dk)

    SvarSlet
  35. Tillykke med 1 års dagen. Jeg har først lige fundet din blog og glæder mig til at følge dig :-)

    Jeg snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  36. tillykke med fødselsdagen og wauw for en lækker blog og give away :)
    2 lodder tak :)

    SvarSlet
  37. 1 lod til mig - gad virkelig godt eje de to bøger.

    SvarSlet
  38. 2 lodder til mig :)

    Fantastisk blog du har!

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  39. Åh manner den bog har jeg ledt efter. Den med quilitng!
    Lad mig vinde med to lodder!!!!
    :)

    SvarSlet
  40. Jeg nupper lige to lodder, tak for tippet til Karen.
    Louise

    SvarSlet
  41. Jeg er med på 3 lodder lige her på falderebet
    Tina:-)

    SvarSlet
  42. Den ser lækker ud den til højre, og ville det ikke være en fryd at slippe udenom køen på biblioteket :) Et lod til mig tak.

    Mvh. Tine (tine_juhl@hotmail.com)

    SvarSlet
  43. Hei!
    Flot blog,- tillykke med 1 års dagen.
    Vil gerne være med, nu når du skal finde et nyt hjem til dine bøger :)
    Venligst Rannvá

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails