søndag den 27. marts 2011

Indspiration til haven søges

Nu hvor foråret endeligt er kommet vil vi til at gå i gang med haven. VI nåede ikke det vilde sidste år ud over at prøve at komme bare lidt i bund med det ukrudt som fuldte med overtagelsen af huset i sommers.

Denne betonkrukke fulde også med, men jeg syntes den var meget kedelig som den stod der i dens oprindelige form, så nu er den malet. Den er altså blevet grøn og ikke blå som den her fremgår.


Er der ikke nogle af jer der har lyst til at vise jeres have frem?
Vi vil gerne indrette en have der indbyder til afslapning og leg og dermed ikke de store bede, da vi hellere vil lege med Eliott og slappe af i haven.
Dog vil jeg have mig et højbed med masser af krydderurter!

2 kommentarer:

  1. jojo

    Der er masser af billeder på min blog fra min have. Før vi blev helt kreative.. så kik du bare ind..

    Lone

    SvarSlet
  2. Hei søte du! Jeg fikk pakken din i posten her om dagen, tusen takk! Bøkene var kjempefine!

    Hage er ikke så lett syns jeg. Jeg planlegger å sette inn kreftene på hagen denne sesongen, gjorde svært lite sist år og det vises. Men jeg syns det er utrolig vanskelig å finne hvilket "nivå" man skal legge seg på. Det skal hvertfall ikke være for komplisert og tidkrevende!

    Krukken din var superfresh!

    *Mollie*

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails