torsdag den 21. april 2011

17 gange

Er de gange vi har været afsted til lossepladsen med affald og gamle byggematerialer fra en kompost der var næsten lige så høj som hækken.
Kompostbunken var der da vi overtog huset, men køn var den ikke og heller ikke anvendelig da de tidligere ejere havde fyldt den med affald og ikke kompost.
Så i stedet for har vi fået højbede og hvor er jeg var glad for dem og nu glæder jeg mig bare til at alle mine krydderurter kommer og alt det andet vi har sået.
Så stor og grim var den før:

4 kommentarer:

  1. 17 gange, hold da op det er mange. Men jeg synes godt nok det har pyntet. Jeg har også et par højbede, de ligner faktisk dine rigtigt meget. Vi har haft stor glæde af dem, det er skønt at hente friske krydderurter i haven når der skal laves mad. Et lille tip nogle krydderurter breder sig helt vildt. Jeg har en pebermynte som nok burde have været i en krukke i stedet for hele højbedet... Rigtig god fornøjelse med dem...

    SvarSlet
  2. Ah det ser så godt ud med de to store højbede!! Jeg ville også mægtig gerne have et, men vores have er bare et frimærke, så jeg må nøjes med krukker.

    For øvrigt er det da lidt sært at efterlade sådan en bunke affald i haven når man sæger sit hus... Eller er det bare mig?

    SvarSlet
  3. by Busk: Tak for tippet - lige nu har vi basilikum, persille og purløg - spreder de sig?

    Edith: Tror bare nogle mennesker er ret ligeglade. De efterlod også en del andre underlige ting.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare godt ud, det har virkelig pyntet - fantastisk med højbede!!!
    Kh Tina

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails